»V Avstriji je letni pavšal lokalnemu prebivalstvu omogočen na avtocestah in prelazih Brenner, Tauern in Pyhrn, v Sloveniji pa je kot primer dobre prakse moč izpostaviti predor Markovec, za katerega ni treba imeti vinjete, kot to velja za uporabo na vseh ostalih odsekih slovenskih avtocest.«
»In če to pomeni, da so za to potrebna tudi sintetična goriva v večjem obsegu, da ostane vozni park podnebno nevtralen, potem je to razlog, da se dovoli uporaba motorjev na notranje izgorevanje tudi po letu 2035, če jih poganja izključno sintetično gorivo.«
»Pripravljena je vizija razvoja železnic do leta 2050 in onstran 2050, ker bo treba v Sloveniji zagnati javno razpravo, ali želimo zmogljivejše železniško omrežje, kot smo naredili avtocestno omrežje popolnoma na novo, takšen razmislek je potreben glede železnic.«
»Za vas je značilen zelo visok odstotek uporabe osebnih avtomobilov v prometu, s čimer se odvisnost od fosilnih goriv ne zmanjšuje, medtem pa vaš javni prevoz ostaja premalo izkoriščen.«
»Opozarjamo, da ima širitev Dunajske ravno nasprotne učinke, saj v mesto dodatno privablja avtomobilski promet in povečuje emisije toplogrenih plinov – te bi morala Slovenija znižati za 36 odstotkov glede na leto 2005.«
»Dejstvo je še bolj skrb vzbujajoče, saj Evropska unija namenja velika sredstva za nadomeščanje osebnega prometa s spodbujanjem aktivne mobilnosti – hoje, kolesarjenja in javnega potniškega prometa; sprejela je tudi zavezujoče cilje za zmanjšanje emisij toplogrednih plinov do leta 2030 za vsaj 55 odstotkov glede na leto 1990.«
»Vsakršna širitev ceste po naši presoji težav z mobilnostjo ne rešuje, temveč jih še poglablja. V mesto privablja avtomobile, povečuje emisije in hrup, ustvarja neprivlačno in nevarno okolje za pešce in kolesarje, povečuje dnevne migracije z avtomobilom, slabša življenjsko okolje prebivalcev, se posebej ljudi, ki živijo ob prometnici.«